
Categorie: Nieuws
-
Gluren bij de buren
Zo’n beetje ons eerste optreden in de nieuwe bezetting, Gluren bij de Buren! Op 4 februari 2024 stonden we, veilig in de huiskamer van onze eigen Colin, voor het eerst drie sets te spelen. Wát een zenuwen, maar ook: wát een feest!
-
We zijn weer compleet!
Connecting Vibes is weer compleet! Na een interessante zoektocht hebben we een geweldige zangeres gevonden. Janneke Vaneker zal ons team komen versterken.


